Engel(li) kim?
Mehmet Emin ArıcıSayı 33 (Temmuz - Ağustos 2016)
Bence engelsiz olan biz engelliler! Sanırım üç kişilik bir aile olmamız bazı olaylara daha duyarlı olmamı sağladı ve bu yazıyı yazmama sebep oldu. Çok şükür sağlıklıyız ama çevremizdeki insanların son zamanlarda çok da sağlıklı davranmadığını görmekteyim. Bu yüzden bu yazı aracılığıyla önce kendimizi eleştirme düşüncesindeyim. Hiç fark ediyor musunuz her gün geçtiğimiz yollar…
(5462 kez okundu)
