Barcelona’dan Çıktık Yola Vardık Adana’ya
İpek KobanerSayı 21 (Temmuz - Ağustos 2014)
Onlar bir buçuk milyon bizse iki küsür ... Göç alıp verme derseniz aşağı yukarı aynıyız. Denize kıyımız var mı, var tabi ki… Tarihi turistik değerlerimiz var mı yok mu, siz söyleyin. İklim derseniz dokuz ay hep baha…
(4427 kez okundu)
